Wir lernen deutsch / Almanca

Schelte bekommen: azar işitmek
Schelten: azarlamak, paylamak
Ich hab Schelte bekommen weil ich zu spät nach Hause gekommen bin
 
Son düzenleme:
Sie haben eine Allergie. Wir müssen Allergietests machen und Sie genauer untersuchen
Sie haben eine leichte Erkältung. Ich verschriebe Ihnen Etwas gegen den Schnupfen und schreibe Sie drei Tage krank.
 
Sie haben eine Allergie. Wir müssen Allergietests machen und Sie genauer untersuchen
Sie haben eine leichte Erkältung. Ich verschriebe Ihnen Etwas gegen den Schnupfen und schreibe Sie drei Tage krank.

Bunlar kitaptan mi ? Örnekler cok güzel . Bir kücük yazim hatasi var. " Verschreibe "
Cok hizli ilerliyorsun. Kursa gitsen böyle hizli ilerlemezdin net
 
Bunlar kitaptan mi ? Örnekler cok güzel . Bir kücük yazim hatasi var. " Verschreibe "
Cok hizli ilerliyorsun. Kursa gitsen böyle hizli ilerlemezdin net
kitaptan tabi kahve yaaa:) ben nerdeee böyle cümle kurucam..yanlış yazmışım "verschreibe" evet:)
uyum kurslarında öğrenme pek iyi değilmiş evet..ama şu an elimdeki kitabı 3 aydır bitiremedim gitti:/ bana göre içler acısı benim öğrenme durumum da..işte çok ihtiyaç oluyor ama kalakalıyorum ancak:/
 
kitaptan tabi kahve yaaa:) ben nerdeee böyle cümle kurucam..yanlış yazmışım "verschreibe" evet:)
uyum kurslarında öğrenme pek iyi değilmiş evet..ama şu an elimdeki kitabı 3 aydır bitiremedim gitti:/ bana göre içler acısı benim öğrenme durumum da..işte çok ihtiyaç oluyor ama kalakalıyorum ancak:/


Dinleme de yap muhakkak. En gerekli olan bence dinleme. Sprachcafe 'ye gitmistin sanirim degil mi ? Ben waiblingen dekine bakacam ayarlarsam baslamayi düsünüyorum
 
Sie sollten auf Ihr Gewicht achten : kilo vermelisiniz
Ihr solltet euch mehr bewegen: daha fazla hareket etmelisin
Du solltest nicht so oft Schlaftabletten nehmen :çok sık uyku hapı almamalısın
Er sollte sich öfter entspannen: kendini daha sık rahatlatmalısın
Wir sollten mehr Obst und Gemüse essen: daha fazla meyve ve sebze yemelisin
Ich sollte nicht immer allen Leute Ratschläge geben: herkese öneri vermemeliyim.

Kızlar bi baksanıza çevirilerime:dua:
 
X