Wir lernen deutsch / Almanca

Bedrohen jdm- /-i tehdit etmek.
Bedrohen jdm/-e göz dagi vermek

Bedrohest du mir? Beni tehdit mi ediyorsun.

Soll ich ihm bedrohen ?
Ona göz dagi mi vermeliyim

 
Auf der Testdaf seite hab ich checkt. Nur noch 1 woche bekommen wir die Ergebnisse ich bin nur neugrig sonst keine Hoffnung hab ich
Hmm OK, du hast es gecheckt und da steht das es nur eine Woche dauert bis ihr das Ergebnis bekommen könnt... Und wieviel Woche ist schon vorbei die sagen immer so aber es dauert immer noch länger als die sagen
 
Hmm OK, du hast es gecheckt und da steht das es nur eine Woche dauert bis ihr das Ergebnis bekommen könnt... Und wieviel Woche ist schon vorbei die sagen immer so aber es dauert immer noch länger als die sagen

ich hab DIE Fassung verloren...
Meine Fassung geht nicht denke ich


Ups du hast Recht.
5 Woche sind schon vorbei. Die Lehrerin hat gelautet 'in 6 Wochen bekommt ihr die Ergebnisse'
 
Ich warte noch eine Woche AB, olmasi lazim die düşünüyorum
Abwarten diye bir sey mi var ?? . Hic calisamiyorum. Hic cevrem de yok ben nasil cevre edinecem. Is görüsmesine öncden cagirip almiyorlardi. Simdi hic cagirmiyorlar. . Basvurdugum da mc danolds falan . Sanirim tr de is aramaya baslicam
 
Abwarten diye bir sey mi var ?? . Hic calisamiyorum. Hic cevrem de yok ben nasil cevre edinecem. Is görüsmesine öncden cagirip almiyorlardi. Simdi hic cagirmiyorlar. . Basvurdugum da mc danolds falan . Sanirim tr de is aramaya baslicam
McDonald's falan hiiiiççç düşünme canım oralarda çalışmak çok zor küçük çocuğun varsa... Benim tanıdığım orda çalışıyordu, geçen sene beni de zorla götürdü eleman arıyor bi git konuş diye, gittim konuştum kadın bana gel başla dedi bi daha uğramadım
Köle arıyorlar resmen çünkü, ve sürekli eleman değişiyor insanlar dayanamıyor...
 
Öyle mi diyorsun
Almanca gülerim aglanacak halime demek istiyorum ama diyemiyorum. Ah Ah Ah
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…