- 3 Mart 2015
- 16.101
- 34.142
- Konu Sahibi TopraKahveBob
- #1.781
danke schön sizinde gününüz iyi geçsin nasıl diyoruz?Guten Morgennn:)
Wünsche euch allen einen wunderschönen Tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
danke schön sizinde gününüz iyi geçsin nasıl diyoruz?Guten Morgennn:)
Wünsche euch allen einen wunderschönen Tag
Ich wünsche euch auch diyebilirsindanke schön sizinde gününüz iyi geçsin nasıl diyoruz?
Ich wünsche euch auch okulda öğrendiğimizdi :) Kitap Almancası diyorum ben buna :)) o zaman ben ebenso diyeyim :)Ich wünsche euch auch diyebilirsin
Ebenfalls yada gleichfalls yada ebenso:)
Aynen:)Ich wünsche euch auch okulda öğrendiğimizdi :) Kitap Almancası diyorum ben buna :)) o zaman ben ebenso diyeyim :)
Ich wünsche euch auch okulda öğrendiğimizdi :) Kitap Almancası diyorum ben buna :)) o zaman ben ebenso diyeyim :)
Ben gleichfallsta takildimBen de hep ebenso derim. En kolayi
Ben gleichfallsta takildim
Amaaaann hepsi aynı işte seç birini söyleIch wünsche euc allem
Ben onu hep karistiririm
"gleichfalls mi gleichfall mi " diye.
Sicher ist sicher diye ebenso derim
kurstayken. Almanca ögrenirsem selbstständig olacam dedim. (Selbstbewusst meinte ich)ardindan bir sürü soru geldi hocadan didim ne oluyor Hafta sonu naptiniz dedi bir keresinde.Amaaaann hepsi aynı işte seç birini söyle
kurstayken. Almanca ögrenirsem selbstständig olacam dedim. (Selbstbewusst meinte ich)ardindan bir sürü soru geldi hocadan didim ne oluyor Hafta sonu naptiniz dedi bir keresinde.
Dedim : ich war in der silberhochzeit.
dedi:wow falan.
Konustu da konustu.
Sonra fark ettim Verlobungfeier yerine silber hochzeit demisim. Ama caktirmadim tabi. Aynen devam ettim. Ja ja Silberhochzeit. Es war echt super
Das hat nicht damit zu tun: onunla alakası yok
İsim var şimdi sonra gelecem:))
Topraaakkk seni çalışmaya davet ediyorum
Arada görüyom zati ben de oralara uğradığım icinHaklisin. Kitaplari süs diye dizdim. Günlerdir BDV 'den cikmiyom yine
Super bir konu . artik bende burdayim.