Wir lernen deutsch / Almanca

Schönen guten Morgen Frau Elisya. Ich hab alle Daten per whatsapp zur Tochtergeselschaft geschickt. Ich wollte Sie darüber informieren. Und Mittlerweile noch was herr x hat angerufen. Er will mit Ihnen unter vier Augen sprechen.

:bicak:


Feststellen -tespit etm.

Ich stellte fest, dass er dumm war..

Bugün evde pencereler değişiyor.. İşçiler geldi.. Konuşucam diye o kadar geriliyorum.. Şimdilik çok az konuştuk.. Ay umarım benimle konuşmazlar.. Evde de tekim.. Bi gürültü bi gürültü bugünn.. Kafam şiştiii... :KK43:


Heute verändert sich zu hause fenster. Die arbeiter kamen.. Ich habe angst zu reden.. Ich sprach ein wenig mit ihnen.. Ich hoffe, wir werden nicht noch einmal sprechen.. Ich war allein zu hause heute..
Und sehr laut, sehr laut..

Yalnız ben toz olmasın diye her şeyin üstünü örtmüştüm, adamlar geldi bi daha örttü naylonlarla.. Bu da almanya farkı mı diyeyim, bilemedim :KK70: kafam şişti gürültüdeeenn...


Behindern - engellemek
 
Heute wer
Ich stellte fest, dass er dumm war..

Bugün evde pencereler değişiyor.. İşçiler geldi.. Konuşucam diye o kadar geriliyorum.. Şimdilik çok az konuştuk.. Ay umarım benimle konuşmazlar.. Evde de tekim.. Bi gürültü bi gürültü bugünn.. Kafam şiştiii... :KK43:


Heute verändert sich zu hause fenster. Die arbeiter kamen.. Ich habe angst zu reden.. Ich sprach ein wenig mit ihnen.. Ich hoffe, wir werden nicht noch einmal sprechen.. Ich war allein zu hause heute..
Und sehr laut, sehr laut..

Yalnız ben toz olmasın diye her şeyin üstünü örtmüştüm, adamlar geldi bi daha örttü naylonlarla.. Bu da almanya farkı mı diyeyim, bilemedim :KK70: kafam şişti gürültüdeeenn...


Behindern - engellemek


Kesinlike Almanya farki. Kalifiye tüm calisanlar.

Heute werden die Fenster des Hauses( der Wohnung) erneuert.
Evin pencereleri degistiriliyor.

Disardayim tekrar gelicem.

Das Geräusch stört dich. Gürültü seni rahatsiz ediyor.

Kolay gelsin :KK70:
 
ay ben de ihmal ediyorum alamancadan kaçmak için elimden geleni yapıyorum.. bugün de yeni kurs başlayacak.. je desto mesto öyleşeyleri hep unuttum ya :KK70:
Hatirlatayim o zaman
Je schneller desto besser
Ne Kadar hizli o Kadar iyi
Yani ne Kadar... O Kadar.... Anlami veriyo canim
Sen bir gün izne cikip geri giriyorsun iceri :KK70:. :KK70:
Kiz Valla benim bi suçum yok ne desem kendimi kodeste buluyom ben de anlamadım:KK70::KK70:
 
X