Wir lernen deutsch / Almanca

Kız madem bu kadar aktif okuyon seyrediyon niye öğrendiklerini burda paylaşmıyon
Almanca 3 derken? Canım benim daha açıklayıcı yaz almanca 3 hangi seviye oluyo? Dizi olarak ben supernatural dizisinin almanca dublajini seyrediyorum
 


Bu aralar Aktif oldugum söylenemez. Bir de koalam bir tane. Yapisik yasadigimiz icin. Anlamlarina bakamiyorum. Okuyup geciyorum ya da izleyip geciyorum.
3. Seviye saniyorum b2 'ye denk geliyor.
 


Hos geldin :) 3. Seviye derken c1 mi kastettin ? Internetten mi izleyeceksin? Youtube 'da Galileo programinin videolarini bulabilirsin. Ya da pro sieben tv kanalinin kendi sayfasinda. Ama dizi önerim maalesef yok.
 
Bu aralar Aktif oldugum söylenemez. Bir de koalam bir tane. Yapisik yasadigimiz icin. Anlamlarina bakamiyorum. Okuyup geciyorum ya da izleyip geciyorum.
3. Seviye saniyorum b2 'ye denk geliyor.
Benim koalam yarın 8 yaşını bitirecek hala yapişik yaşıyoruz
Peki o şekilde okuyup geçerek bi ilerleme kaydedebiliyor musun? Ben denedim pek hoşuma gitmedi
 
Oy masallah. Nice mutlu yillari olsun. Happy Birthday schatziye.

Kurs hocasinin tavsiyesi. Kesinlikle yardim ediyor. Hangisini okudun ?
Tesekkurler teyzesi:)) valla ben basit şeyler denedim Harry Potter gibi kolay olur dedim olmadı çok sevdiğim Stephen King denedim o da olmadı pes ettim önce öğrencem sonra kitap okicam
 
Tesekkurler teyzesi:)) valla ben basit şeyler denedim Harry Potter gibi kolay olur dedim olmadı çok sevdiğim Stephen King denedim o da olmadı pes ettim önce öğrencem sonra kitap okicam
gercekten mi harry Potter zor bea. Ben filmini anlamiyorum kaldi ki kitabi. Bahsettigin diger kitabi bilmiyorum. kitap secimi önemli. Benim de yarim biraktigim anlamadigim bir kac kitap var
 
canım herzaman ben avusturyada doğdum büyüdüm şimdi turkiyedeyim evlendim:) istediginiz zaman sorabilirsiniz.
Oh das ist ja auch eine schwierige Situation.... Hast du dich problemlos integriert? Oder hast du auch wie wir immer noch, mehr oder weniger Probleme? Ich bin seit fast 9 Jahren in Deutschland und ich kann immer noch nicht perfekt deutsch sprechen, so gut wie ich will
Lebst du in Istanbul?
 
Mir geht's gut :) dankeschön. Ich bin eine Hausfrau. Ich lebe seit 4 Jahren in Deutschland. Die Sprache ist mein grösster Problem. Ich mach Aushilfe Job als Kellnerin. Bist du schwanger? Ist es dein erstes Baby?
( korrgiere mich bitte )
Wie du aussprichst und redest ist ziemlich gut für 4jahren!! Warst du in kurs um Deutsch zu lernen? İch habe in osterreich gelebt bis jetzt, und seit einem Jahr bin ich verheiratet. Und ja mein erstes Kind. :)
 
İhr seit wirklich gut nicht alles muss perfekt sein! :) ich liebe in konya sei einem Jahr.
 
Wie du aussprichst und redest ist ziemlich gut für 4jahren!! Warst du in kurs um Deutsch zu lernen? İch habe in osterreich gelebt bis jetzt, und seit einem Jahr bin ich verheiratet. Und ja mein erstes Kind. :)

Dankeschön :) ja ich hab deutsch Kurs besucht. ( burda hep gemacht diyesim geliyor ) Aber deutsche Sprache ist schwere Sprache. Man kann nicht schnell lernen. Wünsche dir und deinem Baby alles Gute dann. Tatli heyecan :)
 
İhr seit wirklich gut nicht alles muss perfekt sein! :) ich liebe in konya sei einem Jahr.
Danke!! Vll werden wir durch dich noch besser deutsch können:))
Du bist schon am Anfang bei der Schwangerschaft, du werdest ja sooo schöne Zeiten noch erfahren... Ich wünsche dir herzlichen Glückwunsch zum deinen ersten Baby.... Ich hoffe es läuft problemlos bis zur Geburt:))
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…