- 17 Ekim 2016
- 760
- 1.061
- 63
- Konu Sahibi TopraKahveBob
-
- #3.741
Jederzeit könnt ihr mich alles fragen was ihr wollt. Kann immer helfen!:) Und herzlichen dank. :)) İch hoffe auch dass ich die schöne Zeit problemlos verbringe.:) danke!Danke!! Vll werden wir durch dich noch besser deutsch können:))
Du bist schon am Anfang bei der Schwangerschaft, du werdest ja sooo schöne Zeiten noch erfahren... Ich wünsche dir herzlichen Glückwunsch zum deinen ersten Baby.... Ich hoffe es läuft problemlos bis zur Geburt:))
Sen ders calismiyorsun degil mi?
Sen ders calismiyorsun degil mi?
Buyrun benim
Hihi kesin
calısamıyorum desem daha dogru olur
Deme öyle.Hihi kesin
Deme öyle.
Büyük kız tatil dolayısıyla evde. Küçükten firsat buldukca onun okuma ödevleriyle ilgileniyorum.
Ufaklık yeterki elimde kağıt kalem görsün hemen kucagima gelmeye çalışiyor. Artık okul açılınca diyorum başlarım
Sen nasılsın? Nelerle uğrasiyorsun? Çalısmayı mı düşunüyorsun yoksa egitime devam mı?
Allah kolaylik versin canım.Ben 2 yasinda bir kizla ugrasiyorum. Buraya bile tek el yaziyorum.kalem kitap birakmiyor. Saat kurup uyanicam erkenden. Calisacam mecbur
Hei Schatz:)Hallllllooooo
Na endlich:)) dann fang mal morgen... Ich hab seit einer Woche Besuch... Deswegen kann ich nicht was lernen aber sobald ich wieder meine Ruhe hab, teile ich auch neue Wörter mit...Kizlar ben kitabimi dogru dürüst okuyacam. Artik kelime paylasimi da yapacam.
Hei Schatz:)
Hast du mich vermisst?
Na endlich:)) dann fang mal morgen... Ich hab seit einer Woche Besuch... Deswegen kann ich nicht was lernen aber sobald ich wieder meine Ruhe hab, teile ich auch neue Wörter mit...
Yok canim ya. Cok zaman kaybettimAllah kolaylik versin canım.
Eşim çok geç geliyor işten.
Erken uyanma şansım olmuyor benim.
Hırsına ve gayretine hayranım.
Ich dich auchDankeschön. Warte darauf. Ja natürlich hab ich dich vermisst
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?