bende geldim aranızaalmancamı ilerletmem lazım ne yapayım muhabbete direk dalıyım mı anlayamadım biri yol göstersin
aa elmi ich habe noch einen fehler bei dir entdeckt, und zwar: du schreibst immer zb Deutschtland
Deutschland ist richtig.. z.B. wenn du stuhl schreibst, kannst du nicht schtuhl schreiben, wird einfach stuhl geschrieben..
sch bizim türkcedeki sekerin s sesini veriyor, st deki s de aynen sekerde ki s sesini veriyor, klavyede yok, tembeööik edip simdi aramiyorum o harfi
asagisi kalabaliklasmis, merhaba arkadaslar
yok yok iyi oluyo.böyle cok karisik oluyor, bi dahaki sefere renksiz yazarim belki, colorlar girince lunaparka döndü sayfa
bende geldim aranızaalmancamı ilerletmem lazım ne yapayım muhabbete direk dalıyım mı anlayamadım biri yol göstersin
iyiyim cok sükür, tam gecmedi ama iyiyimok ok .
ich übergebe mich.
wie geht es dir??
parola, nasl oldun düzeldimi nasil yazabiliriz??
biliyorum nerde öyle hata yaptim ben :26:aa elmi ich habe noch einen fehler bei dir entdeckt, und zwar: du schreibst immer zb Deutschtland
Deutschland ist richtig.. z.B. wenn du stuhl schreibst, kannst du nicht schtuhl schreiben, wird einfach stuhl geschrieben..
sch bizim türkcedeki sekerin s sesini veriyor, st deki s de aynen sekerde ki s sesini veriyor, klavyede yok, tembeööik edip simdi aramiyorum o harfi
asagisi kalabaliklasmis, merhaba arkadaslar
iyiyim cok sükür, tam gecmedi ama iyiyim
ich übergebe mich? bu bildigim kadariyla sich ile kullanilinca kusmak anlamina geliyor...bu anlamdada kullanilirmu sich ile, efsunum yetisssherhalde denir elmi
ja ich bin immer beschäftig meinrm Tochter daswegen.
Sie ist 3 Monat alt.
Meine Hobbys sind lesen und Müsik hören .
mesela sadece hobilerimi yazsam olur mu ??
hani her zaman mecburmuyuz ich ikle knsmay.
biliyorum nerde öyle hata yaptim ben :26:
galiba ben yanlis yazdim.über nehmen olcakti heralde teslim olmak anlaminda. ewet Efsun beni bilgilerinden mahrum etme 3 seneye süper Almanca ögrenmeliyim:18:
merhabakarışıyım mı muhabbete
ich bin immer mit meiner Tochter beschäftigt, deswegen schreibe ich nicht, obwohl ich hier erscheine...
...Musik..
son cümleni anlayamadim canim...knsmay??
yok elmicim ayni yolardan bende gectigim icin, memnuniyetle yapiyorum bunu...arada calisiriz nolucak... seninle sahsen tanisiyor olsak bu kadar ögrenemezdin, eminim kacamak yapardin, ama böyle iki cümle bile olsa kar kardir
ich ile demek istemistim.
sind müsik und lesen yazsam olmaz mi diye.
gercekten dedigin gbi faydasi oluyo kelime hazinem genisli kelime defteri tutuyorum bakiyorum da baya kelimeler burdan ögren misim.
ögrenilir, mümkünse almanlarlada konus, madem bu kadar hirslisin, kesinlikle almanlarla konusman gerekiyor..peki nicin 3 senede ille ögrenmen gerekiyor, onu anlamadim, calismak falan mi istiyorsun? benim cevremdekiler de tik yok, konusalim desemde ay cok zor diyip gecistiriyorlarseni takdir ettim
Ich freue mich dich hier zu sehen glamgirl, du hast total recht. Wir können hier einfach üben, auf diese weise können wir uns dann gegenseitig helfen und uns verbessern. Hoffentlich begegnen wir uns hier bald...
super yorgun savasci, auf die Schreibweise hatte ich gar nicht geachtet, da ich mich auf die Grammatik konzentriert hatte. Wir sind ein gutes Team
elmi, ich sehe, dass du hier bist, Hände hoch!!
in Deutschtland schatzi.
ich hab jetzt gekommen ,aber du bust nicht hier.
freue dich nicht zu früh elmi, ich bin hier
böyle cok karisik oluyor, bi dahaki sefere renksiz yazarim belki, colorlar girince lunaparka döndü sayfa
merhabakarışıyım mı muhabbete
iyiyim cok sükür, tam gecmedi ama iyiyim
ich übergebe mich? bu bildigim kadariyla sich ile kullanilinca kusmak anlamina geliyor...bu anlamdada kullanilirmu sich ile, efsunum yetisssherhalde denir elmi
:26:ja izmir35, bitte
almanca biliyormusun, nerde yasiyorsun, almanyadami dogdun...mümkünse cavaplarini almanca alalim
ich hab' wieder verpasst:84:
aber warum treffen wir nicht.:97:
ja aber hab nicht gesehen.heyyy du bist auch hier
hey elmiiii, was macht deine Tochter jetzt? Schläft sie? Wann wacht sie morgens auf? Hilft dein Mann dir? Ist er ein guter Babysitter?Ich habe vieles gefragt, warte auf deine Antworten
ja aber hab nicht gesehen.
es geht,manchmal gut schläft manchmal nicht.
Um 7 oder 6 Uhr wacht sie auf. ja er hilft mir ,aber nur eine Stunde.dann er ist weg.er geniere.
für Babysitter sein, er soll eine Bäkerei Brot isst.:90::90::90: