- 27 Ağustos 2015
- 6.347
- 19.883
- 298
- Konu Sahibi TopraKahveBob
-
Ich denke dass wenn man versucht alles auf einer Fremdesprache zu sagen, wird man eines Tages auf der Sprache alles sagen können. Seit Paar Tagen habe ich kein Zeit zu lesen. Aber Lesen hilft sehr um auf Deutsch denken zu können.
Man muss jeden Tag oder mindesten in einer Woche ein neues Wort lernen.
Aber ich bin Faul!!!
Firma ile konuş ne diyecekler.Ev sahibi aslında bir firma..acaba mahkemelik falan olursa firmayla başı belaya girer,evden çıkarılma gibi bir durumu olur mu? Bundan korkup göze alamaz belki..
Çok geçmiş olsun... sana özelden bi link atcam.... oRasim belki yardımcı olur...Ev sahibi aslında bir firma..acaba mahkemelik falan olursa firmayla başı belaya girer,evden çıkarılma gibi bir durumu olur mu? Bundan korkup göze alamaz belki..
Firma ile konuş ne diyecekler.
ek: esim dönsün sorayim. Sence kiza firma ile konusacagini yaptigi yeniliklerin seninle alakasi olmadini ispatlayacagini söylesen korkar mi ? Avukatimla konusacam bu konuyu desen
Gecmis olsun. Ben de bilemiyorum...
Çok geçmiş olsun... sana özelden bi link atcam.... oRasim belki yardımcı olur...
Ich denke dass wenn man versucht alles auf einer Fremdesprache zu sagen, wird man eines Tages auf der Sprache alles sagen können.
Alles was er will (gözüme carpan)
Ich denke, wenn man versucht, alles auf eine Fremdesprache zu sagen, kann er irgendwann alles auf diese Sprache sagen. Seit Paar Tagen habe ich keine Zeit zu lesen. Aber Lesen hilft sehr, um auf deutsch denken zu können.Ich denke dass wenn man versucht alles auf einer Fremdsprache zu sagen, wird man eines Tages auf der Sprache alles sagen können. Seit Paar Tagen habe ich kein Zeit zu lesen. Aber Lesen hilft sehr um auf Deutsch denken zu können.
Man muss jeden Tag oder mindesten in einer Woche ein neues Wort lernen.
Aber ich bin Faul!!!
Ich denke, wenn man versucht, alles auf eine Fremdesprache zu sagen, kann er irgendwann alles auf diese Sprache sagen. Seit Paar Tagen habe ich keine Zeit zu lesen. Aber Lesen hilft sehr, um auf deutsch denken zu können.
Man muss jeden Tag oder in einer Woche mindestens ein neues Wort lernen.
Böyle daha iyi sanki
Canım ben bu iki mesajını da anlamadim
Cümlede irgendwann kulağa daha doğru gibi geliyo, tabi bence.. bu sadece benim fikrim...Irgendwann - dogru ama eines Tages niye degil ?
Bir de bana "dieser " yerine "der " daha dogru geliyor
Bir insan herşeyi yabancı bir dilde söylemeye çalışırsa birgün herşeyi bu dilde söyleyebilir...Irgendwann - dogru ama eines Tages niye degil ?
Bir de bana "dieser " yerine "der " daha dogru geliyor
Bir insan herşeyi yabancı bir dilde söylemeye çalışırsa birgün herşeyi bu dilde söyleyebilir...
Sen burda diese yerine die kullanirsan:
Bir insan herşeyi yabancı bir dilde söylemeye çalışırsa birgün herşeyi dilde söyleyebilir.... şekline döner.. cümlede anlam eksikliği olusur
Bir insan herşeyi yabancı bir dilde söylemeye çalışırsa birgün herşeyi bu dilde söyleyebilir...
Sen burda diese yerine die kullanirsan:
Bir insan herşeyi yabancı bir dilde söylemeye çalışırsa birgün herşeyi dilde söyleyebilir.... şekline döner.. cümlede anlam eksikliği olusur
Cümlede irgendwann kulağa daha doğru gibi geliyo, tabi bence.. bu sadece benim fikrim...
Auf akkusativle kullanilir Dativle degil... Auf diese oder auf die olmali...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?