E
EU1
Ziyaretçi
-
- Konu Sahibi EU1
Hi Dames,
Ik wil ook proberen om iets te schrijven.Ik ben op 3 jaar in Nederland maar kan nog niet goed praten.Mischien ben ik oud om nieuwe dingen te leren.Ik was docent in Turkije maar nu kan ik niets doen door taal probleem.dat vind ik heel erg jammer.
groetjes...
Hoi, je bent nooit te oud om wat te leren! Dat moet jij als ex-lerares wel weten, toch?!yerimseniben
Ik vind het heel goed van je dat je tenminste probeert om Nederlands te praten. Super! Als je vragen hebt over het taalgebruik kan je alles aan mij vragen:asigim:
Doei!
hi,
jij hebt gelijk.ik ben nog stees bezig om nederlands te leren. Ik lees kinderboken om nieuwe worden te leren.maar ik ben zat. soms vraag ik me af op welk niveau ik zit.leeftijd is heel belangrijk.anders heb je het moeilijk.
kafamçokkarıştı
Boeken lezen is inderdaad een goede vorm van leren. Het is misschien ook handig als je wat vriendinnen hebt die Nederlands kunnen. Die kunnen je dan misschien helpen met Nederlandsa.s
Ik vind trouwens wel dat je al best goed kunt schrijven voor iemand die hier nog maar 3 jaar is !:teytey:
selam hepinize sizlerden bi ricam olacak bana hollandaca olarak '''hayattayken bilinmeyen kıymetin;kıymeti yoktur...annem seni seviyorum''' yazarmısınız. şimdiden tşkler