- Konu Sahibi xKaderimsin
bende fazla zorluk cekecegini sanmiyorum cünkü fach richtung hemen hemen ayni...ausbildung biteli nekadar oldu senin????
1 sene 380€ 2. 480€ 3. 560 € fazla vermiyorlar...bizde sport yoktu zaten bende pek sevmem ama abrechnung, Labor, Behandlugsassistenz gibi fachlar var
ja drecksarbeit halt putzen, aufräumen, für dein chef einkaufen gehen böyle seyler
putzen, aufräumen ist mir bekannt :) hemsire oldugum halde yapiyordum:) aber einkaufen gehen fürn chef?? privat einkauf mu? lebensmittel filan? ilk defa duyuyorum
ich hätte mich geweigert privat einkaufssa.. hakki yok bunu istemeye, steht auch nicht in ausbildungsvertrag..ausbildung biteli 6 ay oldu bin arbeitssuchend:)
1 sene caliscam sonra birakacam zaten evlencegim icin , olmassa leihfirmaya yazilcam öbür ay.. suan nebenjob yapiyorum.
evet azmis gercekten ama hic degilse 400 500 600 de ise yarar canim:) eve bir katkim olur:), 380 netto aldigina göre ilk sene heißt das das du vll so 700 brutto bekommn hast..
demekki es ist versteuert.. bende acaba keserlermi diyordum.. allahsiz ülke hersey beklenir bu almanlardan zaten sasardim.. neyse saglik olsun :)