Almancanizi ilerletmek istiyorsaniz yardimci olurum

hi, elmi
wenn du willst können wir zusammen französisch lernen mit cemreeylul, sie kann uns dabei helfen
was sagst du dazu_?

drei jahree ??? wooww undd du hast kleine baby aber du schreibst wiglich gut.. ich bin vor 2 jahre geheiretet und ich möchte baby aber kismet später möchte ich auch einen deutschkurs besuchen .. ich arbeite jetzt im aldi als putzfrau.. normalleweise bleibe ich immer zu hause und ich finde ehreliche langweilig wie alt sind sie? ich bin 20 jahre alt jaa ich habe eine frage .. ich habe nur a2 zertifikat und mein aufenhaltserlaubnis endet.
burayi tr yazcam kusura bakmayin süresiz oturum izni nezaman alabilirim yada illa b1 sinavini kazanmammi lazimm ben daha 2 yildir almanyadayim konu hakkinda hicbir bilgim yok bilgi verirseniz sevinirim.?

merhaba arkadasar ..
ben almanca ogrenmeye yeni basladim.. ilerletmek cok istiyorum evde kendi kendime calisiyorum..

baslarda cok eglenceliydi ama simdi Nominative - akkusativ- dativ - genitiv olanlar benim kafami cok karistirdi..
selamlasma, tanisma bir de cok basit cumleleri biliyorum. das ist eine tur gibi. gunler aylar ve sayilari ezberledim.. nasil ilerletmemi tavsiye edersiniz?

sizin yazdiklarinizi birazcik anliyorum =) seviniyorum.

sizin gibi sohbet edemiyorum suanda ama sohbetinize girebilmeyi cok isterdim :)

Son düzenleme:
hallo ich bin arpa. ich komme aus istanbul. ich bin verheiratet. und ich bin 27 yahre alt.

danke,du auch gut schreibst.wie schön du arbeitest bei aldi,so was lernen zimlich gut und schnell deutsch.
tatlim galiba tam oturum icin b1 sart veriyolar.ayrica cocugun olursada süresiz oturum veriyolar.simdi benim gittim oturum icin iki senelik verdiler sonra süresiz cünkü cocuk var.
esinin is durumu senin is durumunuz gelir falan bunlar da cok önemli yani illa b1 diye bisey degil. kurs sa neden simdi gitmiyosun hazir cocuk yokken

hi, elmi
wenn du willst können wir zusammen französisch lernen mit cemreeylul, sie kann uns dabei helfen
was sagst du dazu_?

ja ,wie so nicht
ich lernte Deutsch oderFransözisch,ziemlich

cemreeylül wir möchten Frasözisch lernen.:79::79::79::79:
lehre uns fransözisch.

Bonsoir mesdames!

Wieso wollt ihr alle französisch lernen? Lernt Deutsch und Englisch. Das ist vieeeel schöner.
Und tut mir Leid, ich bin einfach in eure Diskussion reingeplatzt

Hallo Mädels, ich bin raziye..Ich lebe seit 8 jahren in Deutschland.Ich möchte mich weiterentwickeln.
Ich brauche in die Schule perfekt deutsch.

3 yillik oturum izni verdiler.. esim stadta calisiyor bende evde sikilmayi diye calisiyorumm trye izne gidicem ordan gelince baslamayi düsünüyorum kissa bir ara verdimm yasim 20 ve ilk okul orta okul lise almanca kurslari derken bu zamana kadar okula gittim iyyice sikildim okulsuzlugun tadini cikartiyi biraz dedim

daha gencmissin.
calismak bile sana bir kurs gbi hatts kurstan daha iyi diyebilirim.
üc yillki oturum almissin cok güzel.ben de izne gidicem sabirsizlikla bekliyorum.

daha gencmissin.
calismak bile sana bir kurs gbi hatts kurstan daha iyi diyebilirim.
üc yillki oturum almissin cok güzel.ben de izne gidicem sabirsizlikla bekliyorum.

ayy ne zaman gidiyon elmi?benide götür diycemde bu halde nereye?

merhaba tatlim,
konus bence eger almanca konusa bilecegin biri yarsa konus en iyi yöntem.kendim yapamiyorum konusmuyorum geril cekiliyorum ve bunun icinde kaybediyorum.

austosun 11de ucuyorum.
sen nere bakim iki bebisinle.

hayirlisiyla al kucagina gidersin iki bebikle oh negzl.

ee nasil geciyo hayat almanyada

OO das ist schönn ich freue mich ich kann nicht gehen mein lieben leider ich bin immer müde immer und du?

Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…