Almanca öğrenmek isteyenlere yardımcı olunur... :)

Öğretmen değilim ama doğma büyüme almanya 22sene kadar almancamı tazelemiş olurum..

Also dann legen wir mal los...:) Waere toll wenn ihr eure Deutschkenntnisse zwischen 0-10 einstuft und mir Vorschlaege macht über was wir sprechen können

Bende haftaya b1 sınavına girecem yardımcı olursanız çok sevinirim

Bir soru Almanca'da neden çok büyük harf var? Yani bir metine bakınca hep büyük harf tesadüf mü yoksa dilin özelliği mi?

Bir soru Almanca'da neden çok büyük harf var? Yani bir metine bakınca hep büyük harf tesadüf mü yoksa dilin özelliği mi?
her isim büyük başlar almanca da
mesela: Ich bin Lehrerin und liebe mein Beruf.
ben bir öğretmenim: öğretmen büyük harf ve mesleğimi seviyorum; meslek büyük harf
böyle:)

Son düzenleme:
ich habe b1 sertifikat. aber ich muss weiter lernen. weil ich möchte weite bildung deswegen ich b2 sertifikat brauchen.
wir können hier üben oder?

und bist du heiratet?? when du willst wir können kontakt bleiben für unsere sprach kentnisse verbessern. guten nacht wünche ich dir.. wir sehen uns...

und bist du heiratet?? when du willst wir können kontakt bleiben für unsere sprach kentnisse verbessern. guten nacht wünche ich dir.. wir sehen uns...
nein ich bin ledig:) gute nacht
ich will auch mein Deutsch verbessern und kontakt bleiben mit dir, auf wiedersehen

Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…