Wir lernen deutsch / Almanca

Mutter, Vater und Sohn. Sie leben im Garten.
Unsere Tochter wurde entführt, sie war sehr hübsch :KK43:
Dumme Menschen :KK34:
Mein Gott, wie otto die Menschen sind...
Habt ihr eure Katzen nicht gechipt und registriert?? Mein Leo wurde gechipt, registriert und wenn er irgendwie weg und irgendwann, jemand ihn zum Tierarzt bringt, der Arzt weißt sofort Bescheid, wem die Katze gehört...
 
Mein Gott, wie otto die Menschen sind...
Habt ihr eure Katzen nicht gechipt und registriert?? Mein Leo wurde gechipt, registriert und wenn er irgendwie weg und irgendwann, jemand ihn zum Tierarzt bringt, der Arzt weißt sofort Bescheid, wem die Katze gehört...

Ich wusste nichts davon. Schön dass es so was gibt
 
Mein Gott, wie otto die Menschen sind...
Habt ihr eure Katzen nicht gechipt und registriert?? Mein Leo wurde gechipt, registriert und wenn er irgendwie weg und irgendwann, jemand ihn zum Tierarzt bringt, der Arzt weißt sofort Bescheid, wem die Katze gehört...
Wir leben in der Türkei. Es gibt Tausende Katzen auf den Straßen :KK43:
Nach meiner Meinung nahm jemand sie für sich selbst.
 
W WanttobeGeek1 naptin canim ???
lingen lingen merak ettim nerdesin ??

Bir iki defa yazip kacanlar sizler nerdesiniz:-) :KK15:

Canım bir tanıdık adam buldu annem burda.kendisi kendi avukatına sorucak..kendim itiraz mektubu yazıcam önce..sallamazsa avukat..iddia ettiği nevresim takımı sözleşmede yazmıyor,gerizekalı kendi kazdığı kuyuya kendi düştü.sözleşmede tüm eşyalar yazılıyor normalde..nevresim takımı-90 euro yazmış salak..onun odası toplasan 200 euro zaten
 
Canım bir tanıdık adam buldu annem burda.kendisi kendi avukatına sorucak..kendim itiraz mektubu yazıcam önce..sallamazsa avukat..iddia ettiği nevresim takımı sözleşmede yazmıyor,gerizekalı kendi kazdığı kuyuya kendi düştü.sözleşmede tüm eşyalar yazılıyor normalde..nevresim takımı-90 euro yazmış salak..onun odası toplasan 200 euro zaten
peşini bırakmaman çok güzel. genelde nasıl olsa bir daha dönmez, kazıklamamız yanımıza kar kalır diyorlar.
 
X