Almancanizi ilerletmek istiyorsaniz yardimci olurum

wer sagte gerade was von Fehlern ? Du sprichst toll ! Fehlerfrei

Canim yazdigin gayet iyi anlasiliyor.Düzeltiyorum : Kann ich fragen, warum du Deutsch lernst ? Und wo warst du in Deutschland ? (Ist diese Frage richtig ?)

Es gibt keinen besonderen Grund. ich bin in Berlin gegangen, ma tante lebt dort.

birde efsuncum ben dr gttigimde heute ich hab termin.
diyorum dgrumu sanki dgerleri baska bisey diyolar gibi.
entschuldigung ,ich hab ihnen gewartet. sizi beklettim dedim dgrumu syledim ?

neden bu topikte digerleri gbi yogun degil
bu gdsle ilerletemicem kendimi off offf

birde efsuncum ben dr gttigimde heute ich hab termin.
diyorum dgrumu sanki dgerleri baska bisey diyolar gibi.
entschuldigung ,ich hab ihnen gewartet. sizi beklettim dedim dgrumu syledim ?

Hi Elmi, wie geht´s ?

Bei Arztbesuchen sagst du am besten "Ich habe einen Termin um 10:00 Uhr".

sizi beklettim derken neyle ilgili ?

Hi Elmi, wie geht´s ?

Bei Arztbesuchen sagst du am besten "Ich habe einen Termin um 10:00 Uhr".

sizi beklettim derken neyle ilgili ?

Hi canm,
gut danke.und dir ??

söyle anlatiyim dr.iken hemsire beni tahlil icin cagirdi ve bende önce ceketimi cikardim geldim..
kadin beni bekledi, ve ben sadece entschuldigung diyebildim :84:beklettim özrdlrm diyemedim.
yaa konusmak istiyorum kelimeler dgmleniyo agzmda..

Alman komsum gelecek kizimdan dolayi tebrik icin ve ben düsünüyorum nasil shbet edicem diye :26:
kesin kendimi skip öyle aptl gbi oturcam

sie hat recht.
du hast tol sprechen. keske bende senn kadar iyi olsam

Hallo Elmi,

danke es geht so. Ich habe den ganzen Tag aufgeräumt und ich fühle mich heute komisch. Morgen muss ich wieder arbeiten und ich sitze am PC :)

Beim Arzt kannst du sagen: Es tut mir leid, dass ich zu spät gekommen bin /, dass ich Sie habe warten lassen.

Canim alisman lazim ama sunu tavsiye edeyim iyi veya kötü elinden geldigince biseyler de. Babamla annemi kiyasladigimda babam cekingen davranmis ve hala davraniyor, hic derdini anlatamiyor, anlatmak istesede yanlis yaparim diye. annemse zorlansada biseyler diyor ve cogu kez anlasiliyor dedikleri ve bu daha hos karsilaniyor, cabayi görüyorlar hem pratik yaptigi icin daha sonra daha iyi konusabiliyor. ki annemler yaklasik 40 yildir buradalar.

Komsunla Almanca konusabildin mi ? Lütfen öyle düsünme, sen isteklisin bu cok önemli.

hi canmm,wie schön ich will auch aufräumen ,putzenkochen .aber meine tochter erlaubt nicht.ich weiss nicht wann meine leben knifft.(yani bilemiyorum ne zaman yasamimiz düzene gircek demek istedim.)
du arbeitest viel igens zu hause igens bei Arbeit.

nein die komm noch nicht.die warten über mich einladungund heute mein mann hat ihr eingeladen.sie kommt nächste woche zu mir.
aslinda du hast recht.wenn ich cekinmezsem daha cok ilerlerim ama yapamiyorum eger yalniz olsam konusurum cabalarim ,aber esim olunca utaniyorum nedense .cocuk gibiyim ...

Wenn ich darf, möchte ich auch mal ab und zu hier schreiben und mich mit euch unterhalten

inanmiyorum elmi, sen ilkögretim mezunusun?? ama gayet iyi yaziyorsun, helal olsun

Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…