Wir lernen deutsch / Almanca

Kimseye anlatamadigim bir hikayeyi yazacagim buraya.
Arabayla bir kac saatlik yola gidiyorduk. Bir yerde durduk mola verdik. Tuvalet sirasi bekliyorum. Benim önümde çok kibak alman bir kadin var. Biri çikti bir tuvaletten kadin bana ben kadina baktim arkamdaki bir hışım girdi tuvalete(büyük saygisizlik) Neyse hemen sonra diger tuvalleten temizlik görevlisi kadin çikti. Ben önümdeki kibar kadina işaret ettim girmedi. Bozuk dedi. Ben de girmedim. Bu arada biz sohpet ediyoruz. Diger tuvalet boşaldi yine girmedi, yine isaret ettim. Hayir dedi kizim ciksin oraya girecem. ( ben biraz tiksinirim , bazen öyle seyler yaparim. Anne önce sen gor arkandan ben gireyim gibi)
Ben : pinkeln Sie ? Tiksiniyor musunuz demek istiyorum.
O::KK57::KK57:
Ben : o_Otuvalete kactim. Geri actim kapiyi. Almancam kötü kusura bakmayin yanlis bir sey dedim sanirim.
O: :KK48:anladim önemli degil dedi

Pinkeln: işemek
pingelig: titiz ( demek istedigim kelimeydi. anlami titizmiş. Ben o zaman tiksinmek saniyordum. :p)
Ek: kadina tuvalette işiyor musunuz dedim :) :KK70:
 
Hallooo
Ich hab grad entdeckt dass die Ausländern (wie ich:)) sich hier unterhalten:))
Warum hat niemand mich gerufen:))
Ich bin seit 7 Jahren in Deutschland und hab eine 6 jährige Tochter... Es wäre echt super, wenn wir uns auf deutsch unterhalten könnten... Ich brauche auch meine Deutschkenntnisse zu verbessern:)

Je....desto------ ne kadar........o kadar
Je mehr desto besser: ne kadar çok o kadar iyi
 
Hallooo
Ich hab grad entdeckt dass die Ausländern (wie ich:)) sich hier unterhalten:))
Warum hat niemand mich gerufen:))
Ich bin seit 7 Jahren in Deutschland und hab eine 6 jährige Tochter... Es wäre echt super, wenn wir uns auf deutsch unterhalten könnten... Ich brauche auch meine Deutschkenntnisse zu verbessern:)

Je....desto------ ne kadar........o kadar
Je mehr desto besser: ne kadar çok o kadar iyi
Herzlich Willkommen :KK68:
Wo wohnst du ?
 
X