aslında o kadar çok ayıp şey var ki artık cadum, sokakta birşey yiyip içmek listenin sonunda yer alıyor belki de.. hep merak etmişimdir bir insan neden bu tarz açıklamalar yapar.. ben sokakta yürüyerek birşey yiyemem mesela, ama ayıp olur diye ama alışkanlıktan.. şimdi biri çıkıp da yolda yemek yemeyenler için laf etse kızarım, ama alışkanlığımı değiştirmem.. kimse bu yazar şikayet etti diye giyim veya yaşam tarzından ödün vermeyecek belli ki.. ee neden yapılır bu açıklamalar o zaman?.. ama gülmek veya gülümsemek konusunda kendi adıma o kadar katılaştım ki artık.. yoldan geçerken gülümseyerek bir soru sormak, yol tarif etmek, alışveriş yapmak imkansız.. gülümseyen kadına o kadar iyi gözle bakılıyor ki, lanet olsun deyip mahkeme duvarından hallice bir ifade ile çıkıyorum sokağa..
Sokakta belediye nikahlı eşimle gezerken kahkaha atıyorum, yanımda BEY'im var:))) hal böyleyken kahkaham sorun olmaz değil mi, olur mu yoksa:44:
Yalnız sokakta yenen dondurmaya çok vurgu yapılmış, sokakta düzgün yiyin dondurmayıEki Görüntüle 768100
Ben İslam kabul edildi, üzerinden de 1400 yıl geçti sanıyordum, çok uyudum da rüya mı gördüm acaba:44: hala cahiliye döneminde miyiz? Biri beni uyandırsın
olaya neden sadece dini çerçeveden bakıyorsunuz anlamdım. bu işin edebi bir yönü var. edebi derken edeiyat yapmayı değil edep olayını kastediyorum. bizim kültürümüzde sokakta bir şey yeyip içimek ayıp sayılmaz mı? gürültülü bir şekilde gülmek çirkin bir durum değil midir. gülmsemek ayrıdır kahkalahlarla gülmek ayrı. bizim dinimiz gülümsemeyi sadaka olarak gören bir dindiir. ama kahkanın kalp karartıcı özelliği olduğuda hadislerle duyurulurur. burada bu yazdıklarım için linç edilmeyi göze alıyorum ama şunuda söyleyimde öyle linç edin. bir insanın bir sözünü beğendiniz diye her sözünü beğenmek zorunda olmadığınız gibi bir sözünü beğenmediniz diye de her sözünü beğenmemzlik yapamazssınız değil mi ki ben bu kişinin feminizmle ilgili söylediklerine katılmıyorum.
o zaman dondurma yemeylen şey olan erkek öküzdür sonucu çıkar mı?
Ha.ayrica degerler dogrumu.onu konusalim o zaman.her adet her edep denen sey dogrumu.yoo degil
Mahalle baskisi guzelmi.degil
Kardesim kahkaha atmak neden kotu olsun.sen sakrak olmak.nese sacmak neden tu kaka ilan edilsin.
bu bizim degerimizse.almayim bu degeri.hatta yok olsun bu deger
onu yasatmayim ben.disarda simidimle dolasmakta tu kakaysa .o degeride almayim
.ha dikkat edin .bu laflar neden hep kadinlara.
bu adam neden her iki cins icin demiyor bunu.
neden kadinlar.cunku adamin aklii baska seyde de ondan.ben yemem bu deger lafini.yiyenede afiyet olsun.
Teşekkür ederim bende cepten girince beğenileri göremiyorum ve kendim bişey beğenemiyorum. ya bişi var biz bilmiyoruz yada kk sürümü henüz o kadar güncellenmedi.Piyonist yorumunu begenecegimde telden giriyorum.bir turlu bulamadim begen butonunu.dunden beri net arizali da:)
olaya neden sadece dini çerçeveden bakıyorsunuz anlamdım. bu işin edebi bir yönü var. edebi derken edeiyat yapmayı değil edep olayını kastediyorum. bizim kültürümüzde sokakta bir şey yeyip içimek ayıp sayılmaz mı? gürültülü bir şekilde gülmek çirkin bir durum değil midir. gülmsemek ayrıdır kahkalahlarla gülmek ayrı. bizim dinimiz gülümsemeyi sadaka olarak gören bir dindiir. ama kahkanın kalp karartıcı özelliği olduğuda hadislerle duyurulurur. burada bu yazdıklarım için linç edilmeyi göze alıyorum ama şunuda söyleyimde öyle linç edin. bir insanın bir sözünü beğendiniz diye her sözünü beğenmek zorunda olmadığınız gibi bir sözünü beğenmediniz diye de her sözünü beğenmemzlik yapamazssınız değil mi ki ben bu kişinin feminizmle ilgili söylediklerine katılmıyorum.
'' Yusuf iffetli olduktan sonra Züleyha baştan aşağı afet olsa kaç yazar.''
aklıma gelen bu söz oldu
sevgili weiss,Konu disi olarak;
Cevaplardan birinde, sanki bir kesim bu adamin düsünceleri ile hemfikirmis gibi yansitilmis.
"geride kalan %50 inanmaz" denmis.
Bu zihniyetin ikiside ayni.
Kadin dondurma yalamasin diyen yazarin zihniyeti ile yukardakini yazan kisinin zihniyeti ayni.
Ikiside asagilamak, karalamak, hor görmek.
Yazik.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?