Yabancı dil öğrenmek için siteler var. Orada Almanca bilenler konuşsanız faydası olabilir bence. Ben İngilizce mi öyle geliştirmeye çalışıyorum :) Bu arada benim kullandığım site busuu.com.
so meine liebe wie kann dir helfen?
willst du mit mir chatten? ich meine schreiben hier?
Gruezi:) meine problem auch fur sie gleich..ich lebe in der scweiz..scweiz spreche nur dialekt.ich war lerne hoch deutsch dass scwerig ist..denn ich gegangen deutsch kurs aber strasse sprechen andere deutsch .wie istanbul spreche oder erzurum spreche..das ist auch turkisch aber anders..ich muss was soll tun? Sehr traurig das ist..wie brauche muss deutsch spreche sprechen..ich lebe 3 jahre inder schweizz:))meine deutschich muss arbeitet deutsch und lerne.aber schwerig spechen..ich auch immer zu hauze sitz..kind wachsen..ich habe ein baby..morgen ich ruhe nicht aus mit baby.meine mann komnt abend...zuzammen essen oder soo ich will liege oder ruhe ich aus..wenig zeit oder luft fur deutsch..aber meine ziegen meine kind kinder garten fur 3 jahre schon..ich will 3 jahre läuft B1 kurs..ich weis nicht sie vorschtanden aber das ist meine deutsch..soryy liebe grusse frauen..cieo cieo viel spass
so meine liebe wie kann dir helfen?
willst du mit mir chatten? ich meine schreiben hier?
Dedinki canim ne gibi bir yardim istiyorsun,
karsilikli yazismak mi ben yazarim buraya mi dedin ?
Bak sozlukten bakmadim he kendim cevirmeye calistim
Gruezi:) meine problem auch fur sie gleich..ich lebe in der scweiz..scweiz spreche nur dialekt.ich war lerne hoch deutsch dass scwerig ist..denn ich gegangen deutsch kurs aber strasse sprechen andere deutsch .wie istanbul spreche oder erzurum spreche..das ist auch turkisch aber anders..ich muss was soll tun? Sehr traurig das ist..wie brauche muss deutsch spreche sprechen..ich lebe 3 jahre inder schweizz:))meine deutschich muss arbeitet deutsch und lerne.aber schwerig spechen..ich auch immer zu hauze sitz..kind wachsen..ich habe ein baby..morgen ich ruhe nicht aus mit baby.meine mann komnt abend...zuzammen essen oder soo ich will liege oder ruhe ich aus..wenig zeit oder luft fur deutsch..aber meine ziegen meine kind kinder garten fur 3 jahre schon..ich will 3 jahre läuft B1 kurs..ich weis nicht sie vorschtanden aber das ist meine deutsch..soryy liebe grusse frauen..cieo cieo viel spass
Du bist sehr brav:) du hast mich verstanden und das ist schön..
Cevireyim canim..bumlsri yazmak istedim..: merhaba benim problemim sizinle ayni. Ben isvixrede yasiyorum.isvicre almancasi dialekt.ben ogrenmistim yuksek almanca ki bu cok zor..cunku ben almanca kursinagittim yuksek almanca ogrendim ama sokak dili cok baska.ayni istanbul turkcesi ve erzurum turkcesi gibi..bu ayni turkce ama baska..ben ne yapmaliyim?cok uzucu bu..bizim ihtiyacimiz var almanca konusmaya..ben 3 senedir isvicrede yasiyorum..benim almancamben almanca cakismali ve ogrenmeliyim..ama zor bir dil..bende hep evdeyim.cicuk buyuyor..bir bebegim var.sabahlari dimlenemiyor cocukla..aksam esim geliyor.beraber yemek yiyoruz ve benzer seyler...ven dinlenmek ve uzanmak istiyorum.almanca icin az zamanim ve hevesim yok almanxa icin benim hedefim kizim kinder garten icin 3 senesi var..ben 3 sene almanca b1 e kadar yurutmek..anladinizmi bilmiyorum ama benim almancam bu..sevgiliyle selamlar butun kadinlara..boyle ama hatalrim var hatta sindi bunu cevirirken bile gordum..almanca yazisakim birbirimizn hatalarini duzeltelim bide size bir onerim kendi dilinizin gramerini ogrenin almanca grameri daha iyi anlarsiniz
eger brav bravo ise yanlis yazdin canim sen bemek istedin sen bravosun cok..oyle yankis eger brav derken cesur demek istediysen dogru..sen cok bravi bilmiyorum
sen anliyorsun bu guzel mi dedin
Twety almancam iyi degil ama senimkinden iyi sana yardimci olacagim visey olursa sor bildigim biseyse sana yardim ederimeger brav bravo ise yanlis yazdin canim sen bemek istedin sen bravosun cok..oyle yankis eger brav derken cesur demek istediysen dogru..
Esim diyor ki sen boyle ancak bahnof almancasini ogrenirsin
Bazi zmanlar bes saat almanca cakistigim oldu gramer ozellikle..cok onemli yani sira kelime de ogrenmekisin...lagzim canim cocuklsrimiz icin ezik olmamak icin
sen cok bravi bilmiyorum
sen anliyorsun bu guzel mi dedin
napıyon benım bıraz bılgım var ıstersen bende yardımcı olabılırım
Brav aslinda uslu demek ama akilli anlamindada kullanabilirsin evet ve ikinci cumleyi dogru anlamissin
Ich habe hunger, was soll ich essen? :)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?