Kahkaha atma, motora binme

Çok haklısın bana yakışmadı üzüldüm ama çıldırdım. anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az ya o yüzden bu ülkede müslüman bir ülkede bu şekilde bilgisz olmak beni çok üzüyor. Anlıyomusun

ama canım hala devam ediyorsun bilgisiz diye...
 
Son düzenleme:
burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ,şeriat isteyenler bi zahmet şeriatla yönetilen yere gitsinler diyeceğim de maalesef şeriatın temelleri yavaş yavaş atılmakta.:47:
 
bilgisizlik demeyelim inanç meselesi herkes aynı değil bende şüpheciyim her seye körü körüne inanmam mesela...bu 100 sopa olayıda saçma geliyor bana ne yani dayakla mı düzelecek..

Tövbe de saçma ne demek?
Bir şey duyduğunda araştırıcaksın zaten
 
Bu ülke müslüman ve laik bir ülke
hayır. ilki yok. laiklikle din yanyana olmaz. yanlışsın işte.
oku bak
Hukuki tanımlara göreyse en yaygın tanım, devlet ile din işlerinin ayrılmasıdır.' Devlet, bir dine inanıp inanmama meselesini özel bir problem sayar, fertlerinin sadece maddi yönüyle ilgilenir, kendisi devlet olarak hiçbir dini taşımaz, hiçbir dini ayine iştirak etmez, fakat fertlerin her türlü dini serbestliklerini kabul eder. Devlet, dini esaslara dayanan kanunlar yapamayacağı gibi, bütün dinlere eşit mesafede durur ve hiçbir şekilde dinlerin ibadet hüküm ve kurallarına müdahale edemez. Bununla birlikte din adına devlet düzenini bozacak davranışları önlemekle yükümlüdür.
Atatürk'e göre lâiklik, yalnız din ve dünya işlerinin ayrılması demek değildir. Tüm yurttaşların vicdan, ibadet ve din özgürluğü de demektir.[SUP][1][/SUP]
 
Son düzenleme:
burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ,şeriat isteyenler bi zahmet şeriatla yönetilen yere gitsinler diyeceğim de maalesef şeriatın temelleri yavaş yavaş atılmakta.:47:

Çokkkk şükür atılıyor inşallh görürüm o günlrei
 
ama canım hala devam ediyorsun bilgisiz diye...

Kişiye bilgisiz demiyorum. Yanlış anlaşılmasın... ben de çok şey bilmiyrom ama neyse bi daha yorum yazmıcam. Şuan çok sinirliyim. Herkese hayırlı günler
 
hayır. ilki yok. laiklikle din yanyana olmaz. yanlışsın işte.
oku bak
Hukuki tanımlara göreyse en yaygın tanım, devlet ile din işlerinin ayrılmasıdır.' Devlet, bir dine inanıp inanmama meselesini özel bir problem sayar, fertlerinin sadece maddi yönüyle ilgilenir, kendisi devlet olarak hiçbir dini taşımaz, hiçbir dini ayine iştirak etmez, fakat fertlerin her türlü dini serbestliklerini kabul eder. Devlet, dini esaslara dayanan kanunlar yapamayacağı gibi, bütün dinlere eşit mesafede durur ve hiçbir şekilde dinlerin ibadet hüküm ve kurallarına müdahale edemez. Bununla birlikte din adına devlet düzenini bozacak davranışları önlemekle yükümlüdür.
Atatürk'e göre lâiklik, yalnız din ve dünya işlerinin ayrılması demek değildir. Tüm yurttaşların vicdan, ibadet ve din özgürluğü de demektir.[SUP][1][/SUP]

Benim için önce müslümanlık sonra türklük geliyor. Onun için dedim müslüman diye. Bunu bile anlamadın
 
Soru 1: 1561 - İbnu Abbâs (radıyallahu anhümâ) anlatıyor: "Hz. Ömer (radıyallahu anh)'i hutbe verirken dinledim. Şöyle demişti: "Allah Teâla hazretleri Muhammed (aleyhissalâtu vesselâm)'i hak (din ile) gönderdi ve O'na Kitab'ı indirdi. Bu indirilenler arasında recm âyeti de vardı! Biz bu âyeti okuduk ve ezberledik. Ayrıca, Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) zinâ yapana recm cezasını tatbik etti, ondan sonra da biz tatbik ettik. Ben şu endişeyi taşıyorum: Aradan uzun zaman geçince, bazıları çıkıp: "Biz Kitabullah'da recm cezasını görmüyoruz (deyip inkâra sapabilecek ve) Allah'ın kitabında indirdiği bir farzı terkederek dalâlete düşebilecektir. Bilesiniz, recm, kadın ve erkekten muhsan olanların zinâları, -delil veya hamilelik veya itiraf yoluyla- süb?t bulduğu takdirde, onlara tatbik edilmesi gereken Kitabullah'da mevcut bir haktır. Allah'a kasemle söylüyorum, eğer insanlar: "Ömer Allah Teâla' nın kitabına ilâvede bulundu" demeyecek olsalar, recm âyetini (Kitabullah'a) yazardım." Buhârî, Hudud 31, 30, Mezâlim 19, Menâkibu'l-Ensar 46, Megâzi 21, İ'tisâm 16; Müslim, Hudud 15, (1691); Muvatta, Hudud 8, 10, (, 823, 824); Tirmizî, Hudud 7, (1431); Ebu Dâvud, Hudud 23, (4418).



Senin gibi imansızlarla uğraşamam güzelim. Allah ıslah etsin seni!

Hicr 9. Ayet Diyanet İşleri (eski) : Doğrusu Kitap'ı Biz indirdik, onun koruyucusu elbette Biziz.

Zeyzey , eğer bu ayete inanıyor ve kabul ediyorsak , Kuran ın indiği andan kıyamete kadar değişmediğine , değiştirilemeyeceğine inanıyoruz demektir . Kuran , Allah ın koruması altındadır . Dolayısıyla yukarda alıntıladığın yazıda olan ayet var biz gördük vs . diye anlatılan doğru olamaz .
 
Son düzenleme:
Sadece şunu söyleyebilirim.Gerçek şeriat uygulanırsa devlet kademesinde de sokakta da eli kolu sağlam insan parmakla gösterilir.:34: Zira suç,günah kavramı zinadan ibaret değil.
 
Benim için önce müslümanlık sonra türklük geliyor. Onun için dedim müslüman diye. Bunu bile anlamadın
bırak arkadaş.
müslüman ve laik ülke dedinmi dedin.
bende sana laikliğin tanımını yaptımmı.
yaptım
2si yanyana olmaz dedimdi, dedim.
o verdiğim tanımda bunu yazıyormu yazıyor.
geç bunları:ssz:
 
Back