- Konu Sahibi esmergirl356
-
baby, you don't have any problem with the vocabulary or grammar but you had better be careful because there's something missing :26:
i think kk has many members from france, but maybe they aren't aware of this topic :26:
nevermind, here i'm
we can speak whatever and whenever you want
et je dois ajouter que français est beaucoup plus facile que l'allemand
mais l'espagnol et l'anglais sont préférables
j'ai commencé à apprendre le turc à l'age de 15, c'est pour cette raison que celui est le plus difficile pour moi bien que je sois en Turquie depuis 7 années
Okey it's not a problem :)
If you want to speak in english, we can speak in english :))cemreeylul
French language is difficult I know... :/
It is strange that there is nobody who studies in France, or nobody wants to answer to this topic :S, I am sure that many people from kk live in France, but they don't take the time to answer ... it's a great shame...
Could you correct my mistakes?
Generally, I understand someone speaking in english, and I can answer but it's true that I make some mistakes, i'm so sorry..
You're right, perhaps they aren't aware of my topic :/ Anyway it's not a problem, we can chat together
Je trouve quand même que le français est difficile, surtout lorsqu'on lit des livres il se peut que ça nous parait plus compliqué, tu vois... ?
J'ai de la chance de savoir parler français, je trouve, car c'est une très belle langue, c'est beau..
J'aurais voulu parler l'allemand de la même sorte, mais malheureusement ce n'est pas le cas..
J'envie les allemands, quand je les vois parler tout bien allemand, bon après je me dis eux non plus ne savent pas parler français, donc c'est réciproque !
Bien sûr l'espagnol et l'anglais sont de superbe langue, à savoir vraiment parler c'est nécessaire, l'anglais est devenu international de toute façon..
Tu as du mal à parler en turque ? Je ne le savais pas...
Je pense que si tu es en Turquie depuis sept ans, tu devrais quand même parler turque assez bien.. c'est pas dur :)
the red parts are extra, we never say speak in english, it isn't wrong, but nobody uses it
the same thing for ''french language''. you should say ''french'' directly
and i couldn't understand the underlined sentence
en fait, je peux parler l'allemand car je suis diplomée d'un lycée allemand, mais je fais plusieurs erreurs sur les articles à cause des accusatifs et datifs
j'ai appris le turc, maintenant je peux bien parler (pas très bien) mais d'après moi, c'était le plus difficile d'apprendre
haaaa we have to say just : we can speak english :) can't we ?
Okey for french language I understand, I know why I do this mistake because I translate word by word .. :/
The underlined sentence means : people don't spend time to read all topic.. do you understand ?
it's really normal if you learn english in france
although i have been in france many times and i spent all my summer there, i have lots of mistakes as you see. maybe they are not wrong, but noone says like me :) it's difficult to understand a foreign language word by word, that's why i try to complete the sentences when there is a blank, they can be wrong or right, but there isn't any other way to solve this problem especially for the idiomatic structures
ne güzel konuşuyosunuz fransızca.. ingilizcem çok iyi o kısımları anladımda, fransızca cümlelere sadece bakıyorum.. bende öğrensem keşke :84:
yes you're right :))
Aujourd'hui, il fait beau en France :) là ou j'habite =)je suis contente :)))
Sinon je sais pas si je te les dejà demandé , mais tu es de quelle origine, de quelle ville quoi ?? :))
es tu mariée ? as-tu des enfants ?
comment se passe ta vie ? :)
yes you're right :))
Aujourd'hui, il fait beau en France :) là ou j'habite =)je suis contente :)))
Sinon je sais pas si je te les dejà demandé , mais tu es de quelle origine, de quelle ville quoi ?? :))
es tu mariée ? as-tu des enfants ?
comment se passe ta vie ? :)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?