- Konu Sahibi xKaderimsin
-
- #1.321
Danke für eure antworten:)
Beni yanlis anlamayin ama.. Kusagimi kesinlikle takcam dedigin gibi adet:) ve anlamli.
Senin adina cok sevindim canim:)
Benim hazirliklar suan off sorma
Haftaya sinavlarim var... Ayni anda mutfak ve mobilYa bakiyoruz..
Bugün mutfak ve yatak odamizi sectik.. Sinavlar bitince ve evin imzasini atinca insallah onlari siparis verecez..
Sonra evin ici yapilcak.. Erstmal muss alles runter, tapete fliesen laminat...
Herseyi yeni yapcaz insallah..
Cok güzel bir duygu.. Ama stressig..
Ya mein vater ist handwerker
Der macht halt alles.. Krediyide biraz fazla cekcez für die renovierung küche usw:)
Lieber jetzt alles neu.. Evin icine yerlesince zor olur diye düsündük:)
Sizin icinde hayirlisi canim.. Ist es nicht noch zu früh bei euch? :S
haklisin canim, bizde öyle düsündük.. krediyi biraz fazla cekip icini yaptiralim diye (falls nötig)
oo baban handwerker demek süpermis ya:) amca bizede gelse olurmu hehe:))
ya canim daha erken bizde ama trye gitcez gelince nikah kiyilacak, und dann haben wir nur noch 5 monate
bide biz privat istiyoz, aramizda 400 km var esa falan bakilmaya gidilcek ya.. yani babam zaten stressig olcak diye diyip duruyo yol yüzünden
400 km dile kolay.. git gel git gel kostet ya auch geld.. ondan simdiden bakmaya basladik insallah buluruz yakinda.. spätestens bis dezember müssen wir eine wohnung gefunden haben
bide winter ya off zor olcak ya.. ama napican hilft nix.., simdi öbür ay gidince salon dekorasyonu secmeye gidicez, und nikah basvurusu dann haben wir die sachen schon mal weg..
bide biz araba degistirecez onada bakmamiz lazim , ne stressigmis canim yaa.. ich bin froh wenn wir alles haben.. balayinda iyi chillen yapicaz:) büyük bi ihtimalle
Türkiye- alanya ya gidecez, bidahaki urlaubumuz ya maldivler yada new york olacak insallah :) hayirlisi olsun ya montag haben wir einen termin bei der bank
insallah hersey istedigimiz gibi olur:) siz evi aldiniz imzaladiniz demi?? hayirlisi olsun cok sevindim
olabilir tabiiki
dogru ya... zaman o kadar cabuk geciyorki.. inanilmaz..
ja privat ist besser keine provision... das mit dem weg... das ist so ne sache für sich.. ama sonucta internet ve telefonlarda var :)
hersey oluyor irgendwie, macht euch kein stress:)
bugün kredi icin bankaya gittik, imza attik. montag müssen wir nur noch 1 lohnsteuerkarte geben und dann notar :)
dann haben wir insallah eine wohnung die UNS gehört..
mutfak begendik von alno - weiß :) insallah evi alalim dann werden wir die küche kaufen..
und dieses schlafzimmer
Eki Görüntüle 401696
aber den schrank so
Eki Görüntüle 401698
aber wir wollen den schrank weiß und die schubladen in diesem grau..
oder doch lieber ganz in weiß?... hmmm??
ja da hast du recht, bi sekilde hersey haledilecek insallah :)
oo das freut mich für euch:) dolap yatak cok güzel canim güle güle kullanin:)
ben yatak odasi dolabimi beyaz alcam.. lila-weiß istiyorum yatak odami:)
hayirlisi:)
danke canim benim.. darisi sana insallah :)
lila weiß bu sene cok.. heryerde dolu.. bin aber eher so der "langweilige typ"...
ich mag farben nicht soschwarz weiß grau und ROT
unsere wand im schlafzimmer wollen wir rot.. ask
tskler canim:) amin insallah allah nasip ederse<3
rott uuuuu bayilirim:)) sehr romantiischhhh mutlaka yapin istiyorsanizz=)
yapcaz insallah...
hele bi anahtarlari alalim.... :)
dann werden wir unsere ganze zeit dort und mit einkaufen verbringen...
sonucta 5 ay kaldi.. ne ki?...
ich hab in 1 monat fast 5 kilo abgenommen.. durch den ganzen stress.. ama ich ess.. ohne pause..
yanii:) zaman su gibi geciyor =) hemen gecer insallah..
das glaub ich dir :) bende son 3-4 kilo verecem sonra tamamdir traumgewicht:) oda gelinlik falan alacagim icin hehe:)
kilo vermek iyidir canim:)nisanlimda diät yapiyor :) dügünde süper 2li olacaz insallah :))
ya canim asil sorun o stressden yüzümde sivilce savasi cikar diye korkuyorum
ya ok ama ich wollte nicht abnehmen
ich hab 55 kilo gehabt.. und jetzt 50..
ich wollte so bleiben wie ich bin.. naja egal.. dafür darf ich jetzt umso mehr essen
meiner will auch abnehmen "annenin yaptigi o yemeklerde malesef imkansiz oluyor askim" hahaha
kiyamam yaa...
hallo kizlar mir geht es grad total beschissen.....ich werde ja in der türkei leben, wollte aber hier den polterabend mit meinem verlobten machen.
sein visa antrag wurde abgelehnt
jetzt gibt es kein polterabend hier...
meine eltern sagen lass uns eine verabschiedungsfeier machen. da werden aber wiederum viele leute kommen, family,große kuzengs undso...dann bin ich alleine so im mittelpunkt das will ich nicht.
die werden ee zur hochzeit kommen.
meint ihr es reicht wenn ich mit meinen freunden hamam und anschließend übernachtung mache?
das reicht mir dann auch....
und am letzten tag würde ich meine familie, also kuzengs undso zum abschiedsessen einladen? was meint ihr?
danke schonmal
hallo kizlar mir geht es grad total beschissen.....ich werde ja in der türkei leben, wollte aber hier den polterabend mit meinem verlobten machen.
sein visa antrag wurde abgelehnt
jetzt gibt es kein polterabend hier...
meine eltern sagen lass uns eine verabschiedungsfeier machen. da werden aber wiederum viele leute kommen, family,große kuzengs undso...dann bin ich alleine so im mittelpunkt das will ich nicht.
die werden ee zur hochzeit kommen.
meint ihr es reicht wenn ich mit meinen freunden hamam und anschließend übernachtung mache?
das reicht mir dann auch....
und am letzten tag würde ich meine familie, also kuzengs undso zum abschiedsessen einladen? was meint ihr?
danke schonmal
şuan yaşamıyorum ama yaşamak için hazırlanıyorum.düğünüm 21.10.2012 de ve şuanda almanca kursuna gidiyorum sınav için ve çok stresliyim.
der grund, dass die rückkehr in die türkei nicht fesgestellt werden konnte.
gayet sacma sapan seyler senin anlican.
naja kismet...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?