Almanca öğrenmek isteyenler buraya!

Almanca gramaer olarak agir bir dil bende 9 aydir almanyadayim allaha sükür ii gidiyor kursum dilim tr. sinava girdim kazandim A1. sinavini

Merhaba kızlar öncelikle herkese kolay gelsin.Ben ortaokul ve liseyi full almanca okudum anadolu lisesinde.Çok şükür almancam iyi ama şöyle bir konu var ki dil nankördür konuşmadıkça yada pratik yapmadıkça unutursunuz.Benden size tavsiye almanca film izlemeye çalışın almanca alt yazı ile,kitaplar alın çok ağır seviye olmasın,internetten bişeyler izleyin vs... Zamanla daha iyiye gittiğinizi göreceksiniz.

Warum spricht ihr nicht auf Deutsch? Ich schlage vor, dass ab jetzt auf Deutsch gesprochen wird, nur wenn jemand etwas nicht auf Deutsch ausdrücken kann, darf auf Türkisch schreiben. Seid ihr damit einverstanden?

Almanca ögrenmek isteyen arkadaslar, gramatikle ilgili sorular sorabilirler

Warum spricht ihr nicht auf Deutsch? Ich schlage vor, dass ab jetzt auf Deutsch gesprochen wird, nur wenn jemand etwas nicht auf Deutsch ausdrücken kann, darf auf Türkisch schreiben. Seid ihr damit einverstanden?

Ok Ich finde es sehr schön, gut gedacht.
Seit 10 jahren bin ich in İstanbul und hier spreche ich kein deutsc könnt ihr das vorstellen, ich meine gut dass ich es nicht vergessen habe. Nun möchte ich etwas mit der deutsche sprache machen zum Beispiel Texte übersetzen, was arbeitet ihr?

arkadaslar ben almanca ogrenmeye kendi kendime basladim. baslarda eglenceliydi ama simdi karisabilliyor. nominativ akkisativ dativ. bunlar cok zor. bunlar artikellerin aldigi haller degil mi?

ich bin arpa. ich bin 27 yahre alt. ich lebe in turkei in istanbul. bu sekilde merhaba diyebilirim size =)

selamlasma hal hatir sorma, sayilar gunler aylar bir de cok basit cumle kurulumlarini biliyorum simdilik. nasil ilerletebilirim sizce?

mrb arkadaslar bir sorum olucak..

schüchtern => utanmak,cekinmek
Cümle icinde nasil kullaniliyor,ek taki aliyomu ?

Mesela: cekinmiyorsun(utanmiyorsun).
demek istedigimde nasil bir cümle kurmam gerekiyor..

Du schüchtern dich nicht. (Böylemi demeliyim)

slm

eger sen seklinde soracaksaniz

schüchterst du?

siz seklindede

schüchtern Sie?

Son düzenleme:
tsk ederim ilgilendiginiz icin kizlar..
ama ben soru seklinde degilde

Cenkingen/ Utangac degilsin - yada Cenkinmiyorsun/Utanmiyorsun demek istiyorum.

Du schüchterst dich nicht. Böyle bir cümle kurmam gerekiyor galiba.

mich,sich,dich,uns,euch gibi takilari eklememmi gerekiyor sahis zamirlerine göre?

Son düzenleme:

Du schämst dich nicht---> Sen Utanmiyorsun

Du brauchst dich nicht zu schämen ---> utanmana gerek yok

Sei doch nicht so schüchtern ---> Cekinme... :)

Umarim dogru anlamisimdir

Saygilar

ich habe seit 7 jahre hier,deswegen habe ich ein paar freundinen aber wegen deutsch zu sprechen habe ich nur mein sohns erzieherin im kindergarten,Auserdem gefällt mir überhaupt nicht deutsche fern :)

Ja ja langweilig deutsche fern,ich habe 2 jahre hier leider ich bin 24 jahre alt und wohne ich dortmund
ich bin verhaireten seit 3 jahre und ich habe letze jahr 9 monate sprachschule gegangen aber laider A2 bestanden und jetz ich bin schwanger

Ja ja langweilig deutsche fern,ich habe 2 jahre hier leider ich bin 24 jahre alt und wohne ich dortmund
ich bin verhaireten seit 3 jahre und ich habe letze jahr 9 monate sprachschule gegangen aber laider A2 bestanden und jetz ich bin schwanger

nach dem dein kind geboren ist,wirst du besser gewöhnen,weil du mehr aktiv wirst,gehst du zum arzt allein oder immer mit jemandem,versuch immer allein zu gehen.

mein bruder wohnt auch in der näher dortmund also in dorsten.

Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…