- 12 Temmuz 2011
- 649
- 17
thecat cnm posta girisini temizle msj gönderemiyorum sana
Prensesim posta kutumu bosaltim temizledim :)
Mesaj gönderebilirsin tatlim
Bekliyorum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
thecat cnm posta girisini temizle msj gönderemiyorum sana
Cette a dire mon mari
Uykum kacti da,hem namaza kalkiyorum sonrada uyumam bazen yine o gunlerden biriydi
Ha tamam pas de problem
Non c est pas pour l'anniversaire,mon mari aime beaucoup le gateau,moi aussi je fais tout le temp pour ça
Moi je ne peux pas parler bien le francais :26:
J'apprends encore
Önemli degil rüzgar gülücüm :) sen gayet guzel konusuyosun fransizcayi :) emin ol...
Nasilsin ?
Napiyosun ? gunlerin nasil geciyor...? :)
topic fransizcayi ilerletmem acisindan faydali olacak sagolun kizlar okuyorum
Tesekkur ederim bildiklerimi konusuyorum sadece
Napiyim valla evdeyim genellikle birsey yapmiyorum arkadaslarimin hepsi tr deler ben de evde ugraslar buluyorum kendime temizlik yapamiyorum useniyorum bu aralar yarin buyuk bi temizlik yapcam az oncede kendime makyaj seti siparisi verdim ne zaman gelir bilmem
Zaman gastesine aboneydim kitap hediye etmislerdi onlari bitirmeye calisiom daha
Bide encok yaptigim sey nette sürtmek
Adetim gecmisti 1 hafta ama hamile degilim eminim cunki hapi almayinca duzensizlesiyor yaa iste oyle hayat bazen iyi bazen kotu ama biz her yonuyle mutlu olabilmeliyiz
pisman olmaktansa sabretmek en guzelidir, bi de kocami cok seviyorum
topic fransizcayi ilerletmem acisindan faydali olacak sagolun kizlar okuyorum
Toi aussi tu es comme moi
Bon courage
oui ruzgargulu merci j apprend encore mais j ai trois enfants et s est tres dure pour moi
Ozelden yazarim sana aciktan yazmayim ajan neyim vardirAyyyyy çok tatlisin Rüzgargulu :)
Allah sevginizi arttirsin insaallah
sen yeni mi gelin geldin ? arkadasin hiç yok mu fransada ?
bide fransanin neresindensin (à peu près ) ?
:) temizlige ben her zaman üseniyorum desem yeridir bir turlu sevemedim nedense XD belki yasimdan ötürüdür :) bende bilmiyorumm :)))
hmm nerden makyaj seti siparis verdin ? valla burda da makyajlar sephora douglas'ta filan guzel urunler var ama biraz pahali
Benimde okudugum bi kitap var, cok guzel ama zaman bulamiyorum okumaya... aksamlar yatmadan da insan 4-5 sayfa okuyup uyuyo:/
Hmm bebis mi istiyosun cnm, insaAllah Rabbim en kisa zamanda verir sana guzel bir bebis Hayirlisi olsun herseyin
Aynen ya, hayat her zaman ne iyi olabilir ne kotu, ortasini bulup mutlu olmamiz lazim... :/ zor yaa, helede biz kadinlar kafaya biseyler taktikmi... bir turlu mutlu olamiyoruz.... içimizi sIkIyo sIkIyo birakiyo o seyler... offf offf hayat ne zor...
Oui c est sur comme ca,Moi aussi je veux l'enfantoui ruzgargulu merci jai apprent encore mais jai trios enfant tres dure pour moi
Nasil olsa anladim sorun yok,dikkat etmemistim sen diyince farkina vardimyanlis yamisim duzelttim kizlar esimden kopya cektim hehehe:)
Ozelden yazarim sana aciktan yazmayim ajan neyim vardir
Evet kiz haklisin iste oyle bayanlarin derdi bitmez bakarsin mutlu bakarsin mutsuz,erkeklerse vurdumduymaz umursamaz hic
salut les filles!! j'aimerais bien discuter avec vous pour pouvoir perfectionner ma langue :) j'espère que vous allez m'accepter si vous vous sentez seul et que vous voudriez parler en français je serai toujours à votre disposition :)moi je ne suis pas née en france mais j'ai fait mes études en Turquie. je viens d'être diplômé des langues et je vous prie de me corrigé au cas ou je fais des fautes. Merci d'avance et à bientot :)
Je trouve que tu parles très bien "de me corrigeR" et "au cas où je FERAIS" (conditionnel).
A bon tu trouves que je parle bien, merci !! ça me donne du courage car j'hésite de parler le français devant les gens qui la maitrisent..:) je n'est pas confiance en moi
et sans oublier merci de m'avoir corrigé :)
Non tu devrais pas, tu sais meme e France les gens ne savent pas parler :)) entre les langages sms, les réseaux sociaux et l'argot des jeunes, les gens ont tendance à parler n'importe comment ! Ils ne sont meme pas capable de faire une phrase correctement
j'hésite à parler en Français devant les gens qui la maitrisent. Je n'AI pas confinace...
Ce sont juste des erreurs d'ortographe, on les verra pas à l'oral, mais saches que meme les Français font énormément d'erreurs d'ortographe ! Tu verras si tu lis les forums français...
confiance (faute de frappe dsl), je suis tellement fatiguée. Au fait t'habites où en Turquie?
aa c vrai " je n'ai pas" c une faute grave merci !!
A izmir :)