- 24 Şubat 2008
- 377
- 10
- 643
- Konu Sahibi nanelinargile
- #1
Tobi Buharlı Ütü'nün reklamları ilk yayınlandığında reklamdan etkilenip almayı düşünmüştüm. Konuyla ilgili yaptığım araştırmalar, Tobi'nin Türkiye dağıtımını yapan Batı Gıda'nın pek de güvenilir bir firma olmadığını, gonderilen urunlerin reklamdaki gibi olmadığını gosterdi. Ben de hem bu sitede hem de kendi çevremde almayı dusunenleri uyardım şimdiye kadar. Reklamlarda gösterilen urun çok kullanışlı, çok pratik, keşke gonderdikleri de oyle olsaydı.. Buraya da bir tuketici şikayetleri sitesinden tobiyle ilgili son sikayeti ekliyorum, ilgilenenlere bunun gibi daha yüzlerce şikayetin linkini yollayabilirim.
HOMEDROM Para İademi Yapmıyor! (burada kullanıcı adı vardı) [03 Haziran 2008, 09:00]
25 Mart 2008 tarihinde Homedrom adlı firmadan Tobi adlı ürün satın aldım. Ancak ürün gelir gelmez TV reklamlarında gösterdikleri ürünle uzaktan yakından alakası olmayan ürün olduğunu anladım ve ürünü 1 gün sonra iade ettim.
Reklamlarda 30 gün boyunca deneyin, beğenmezseniz para iade diye söyleyen firma şu an 2 ay geçmesine rağmen hala ödeme yapılmadı. İki tane telefon numaraları var. Bir tanesi müşteri hizmetleri (mağdur müşteriler için) bir tanesi ise satış için (yeni mağdur kaydı). Ancak müşteri hizmetleriyle görüşmeniz imkânsız, sesli yanıt sistemi denilen şeye yönlendiriliyorsunuz. Satış hattını aradığımızda da size yardımcı olamayacaklarını müşteri hizmetlerini aramanızı söyleyip kapatıyorlar.
Ama şunu söyleyebilirim ki satış ve müşteri hattında konuştuğum kişinin aynı kişi olduğunu söyleyebilirim. Sözün kısası işlerine o an hangi statüde olmak geliyorsa öyle davranıyorlar.
Eslerimizin, babalarımızın ya da kendimizin zorlukla kazandığı paralar boşa gitmesin, boşuna sinirler bozulmasın diye paylaşmak istedim. Herkese sevgiler a.s.
HOMEDROM Para İademi Yapmıyor! (burada kullanıcı adı vardı) [03 Haziran 2008, 09:00]
25 Mart 2008 tarihinde Homedrom adlı firmadan Tobi adlı ürün satın aldım. Ancak ürün gelir gelmez TV reklamlarında gösterdikleri ürünle uzaktan yakından alakası olmayan ürün olduğunu anladım ve ürünü 1 gün sonra iade ettim.
Reklamlarda 30 gün boyunca deneyin, beğenmezseniz para iade diye söyleyen firma şu an 2 ay geçmesine rağmen hala ödeme yapılmadı. İki tane telefon numaraları var. Bir tanesi müşteri hizmetleri (mağdur müşteriler için) bir tanesi ise satış için (yeni mağdur kaydı). Ancak müşteri hizmetleriyle görüşmeniz imkânsız, sesli yanıt sistemi denilen şeye yönlendiriliyorsunuz. Satış hattını aradığımızda da size yardımcı olamayacaklarını müşteri hizmetlerini aramanızı söyleyip kapatıyorlar.
Ama şunu söyleyebilirim ki satış ve müşteri hattında konuştuğum kişinin aynı kişi olduğunu söyleyebilirim. Sözün kısası işlerine o an hangi statüde olmak geliyorsa öyle davranıyorlar.
Eslerimizin, babalarımızın ya da kendimizin zorlukla kazandığı paralar boşa gitmesin, boşuna sinirler bozulmasın diye paylaşmak istedim. Herkese sevgiler a.s.