• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tobi Buharlı Ütü Almayı Düşünenlerin Dikkatine

nanelinargile

Nirvana
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2008
377
10
643
Tobi Buharlı Ütü'nün reklamları ilk yayınlandığında reklamdan etkilenip almayı düşünmüştüm. Konuyla ilgili yaptığım araştırmalar, Tobi'nin Türkiye dağıtımını yapan Batı Gıda'nın pek de güvenilir bir firma olmadığını, gonderilen urunlerin reklamdaki gibi olmadığını gosterdi. Ben de hem bu sitede hem de kendi çevremde almayı dusunenleri uyardım şimdiye kadar. Reklamlarda gösterilen urun çok kullanışlı, çok pratik, keşke gonderdikleri de oyle olsaydı.. Buraya da bir tuketici şikayetleri sitesinden tobiyle ilgili son sikayeti ekliyorum, ilgilenenlere bunun gibi daha yüzlerce şikayetin linkini yollayabilirim.

HOMEDROM Para İademi Yapmıyor! (burada kullanıcı adı vardı) [03 Haziran 2008, 09:00]
25 Mart 2008 tarihinde Homedrom adlı firmadan Tobi adlı ürün satın aldım. Ancak ürün gelir gelmez TV reklamlarında gösterdikleri ürünle uzaktan yakından alakası olmayan ürün olduğunu anladım ve ürünü 1 gün sonra iade ettim.

Reklamlarda 30 gün boyunca deneyin, beğenmezseniz para iade diye söyleyen firma şu an 2 ay geçmesine rağmen hala ödeme yapılmadı. İki tane telefon numaraları var. Bir tanesi müşteri hizmetleri (mağdur müşteriler için) bir tanesi ise satış için (yeni mağdur kaydı). Ancak müşteri hizmetleriyle görüşmeniz imkânsız, sesli yanıt sistemi denilen şeye yönlendiriliyorsunuz. Satış hattını aradığımızda da size yardımcı olamayacaklarını müşteri hizmetlerini aramanızı söyleyip kapatıyorlar.

Ama şunu söyleyebilirim ki satış ve müşteri hattında konuştuğum kişinin aynı kişi olduğunu söyleyebilirim. Sözün kısası işlerine o an hangi statüde olmak geliyorsa öyle davranıyorlar.


Eslerimizin, babalarımızın ya da kendimizin zorlukla kazandığı paralar boşa gitmesin, boşuna sinirler bozulmasın diye paylaşmak istedim. Herkese sevgiler a.s.
 
Hani böyle bir iki tane şikayet okusaydım ne ürünü ne firmayı kötülerdim inanın.. Şanssızlık der geçerdim, ben bir tane bile memnun müşteri mesajı okumadım yaptığım araştırmada. Yazık dedim ya, benim gibi reklamından ürünü çok begenip almak isteyenler vardır, benim yaptıgım arastırmayı yapamayanlar vardır, az para da değil, yaşanacak sinir bozukluğu ve hayal kırıklığı da cabası. Simdi bakıcam son gunlerde var mı yine alıp memnun olmayan, buraya eklerim yine. a.s.
 
HOMEDROM'dan Aldığım Ütü Kırışıklıkları Açmıyor (burada şikayet sahibinin adı vardı) [30 Mayıs 2008, 09:00]
Ürünü alırken, sıcak geçirmeyen eldiven kullanmak şart.Ürünü tanıtırken, bu şekilde anlatmıyorlar. Ellerim yanık içindeydi.Ürünü aldım, kulandım.Fakat memnun kalmadım. Reklamı yapıldığı gibi değil. Kesinlikle kırışıkları açmıyor. İade şartlarına uygun olarak, zamanı geçmeden iade ettim.

Ürünün ücretini, nakit olarak ödedim.20 iş günü içerisinde, ödeneceğini söylediler.Yaklaşık 45 gün oldu. Param halen iade edilmedi, mağdurum.Paramı alamıyorum.
 
Bu ürünü ablam da almış yeni çıktığında ama beş paralık değilmişşş.Hiçbir işe yaramadı..
 
bu duyarlı davranışından dolayı teşekkür ederim. o zaman bu firmadan hiç bir ürün almamak lazım bence . söylenenler diğer ürünler içinde geçerlidir.
 
bu duyarlı davranışından dolayı teşekkür ederim. o zaman bu firmadan hiç bir ürün almamak lazım bence . söylenenler diğer ürünler içinde geçerlidir.


İlginiz ve mesajiniz için ben teşekkür ederim. Homedrom yurtdışında profesyonelce çalışıyor olabilir ama Homedrom un Türkiye temsilcisi maalesef çok üçkağıtçı. Çok üzüldüm bu memnuniyetsizlik bildiren, kullanırken eli yanan, iade edip parasını alamayan insanların şikayetlerini okuyunca. Ve söylediğiniz gibi Homedrom un tvde reklamları yapılan diğer ürünlerinde de aynı şikayetler var. Bu şirketin Türkiye'de ticaret yapmasını, satış yapmasını yasaklamalılar bence, tüm bu şikayet sahipleri biraraya gelip Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na şikayette bulunmalı. Türk tüketicisini bu kadar aptal yerine koymalarına dayanamıyorum. :sm_confused:
 
kardeşim de tutturmustu bu urunu alalım diye simdi içime bir kurt dustu ama burda kullanıp ilk agızdan yazan yok, bir de onları dinlemek lazım
 
Sevgili Arkadaşlar,
nanelinargile’yi bir “Tobi” mağduru olarak destekliyorum! Sırf insanları bilgilendirmek için buraya üye oldum!
Bizimde aynısı başımıza geldi memnun kalmadığımız için ürünü geri gönderdik fakat mayıs dan beri paramızı iade etmediler. Ben halbuki alacağım her şeyi internetten araştırıp alırım fakat burada maalesef hataya düşerek araştırma yapmadım TV de çıktığı için midir ne güvenerek aldık. Bugün tekrar aradım ve 3 hafta sonra gondereceğiz diye cevap verdiler tabi buna inanmadım bunu surekli söylüyorlar ve tartışmaya başladım. Bugün tüketici koruma sitelerine yazdim ve oradan öğrendimki tek mağdur biz değilmişiz Sakın ama sakın kimse bizim gibi bu hataya düşerek bu ürünü almasın yoksa yanarsınız! buradan da tüketici koruma sitesinden bir başka mağdurun şikayetini kopyaladım:
Ben bundan sonra yapabildiğim her yere reklamasyonlarını yapacağım, bir başkası'da bu duruma düşmesin!

Buraya da tüketici koruma sitesinden bir başka mağdurun şikayetini kopyaladım:

Bu firmayla sıkıntı yaşayan ve bu firmadan ürün almayı düşünen Herkesin okumasını rica ediyorum.
19 Şubat’ta almış olduğum Tobi isimli ürün bozuk çıktı değişim için gönderdiğimde ürünüm gelmeyince iadesine karar verdim ve paramı o günden beri alamıyorum yani 19 Şubat’tan beri. Bugun Mayısın 9'u belirtmek isterim. Yasal süre falan her şey çok dan fazlasıyla geçti. Geçen hafta sanayi bakanlığına 2 şikayette bulundum hem aldatıcı reklam yaptıkları için hem de mağduriyetim için. Şirkete 2 kez de ihtar gönderdim ve 2.ihtarda da tanıdığım süre bugun doldu. P.tesi kesinlikle kaymakamlıkta da yasal işlemde başlatıyorum buradan bildirmek isterim. Bunların dışında yapmış olduğum telefon görüşmeleri bu 80 günlük sürede kesinlikle 150 ya da 200'ü geçmiştir. Zaten firmayı aradığımız da orada da görülüyor destan gibi telefon görüşmesi geçmişi çıkıyor karşılarına. Ayrıca arayıpta kimseye ulaşamayıp otomatik mesaj sistemine yönlendirilenlerde hariç. Firmayla ne zaman görüşsek hep haftaya kesin özür dileriz gibi basit ve hiç bir gerçeğe dayanmayan cümleler kuruyorlar. Hatta bi lafları var ezberlemişler hemen insanın ağzına tıkıyorlar "efendim işleminiz kayda 14 bilmem ne bilmem ne tarihinde alınmış bu zaman içinde şu kadarlık gecikmeniz olmuş özür dileriz ancak paranız hesabınıza yatırılacaktır ve hesabınızda artı olarak gözükecektir :)) arayanlar bu repliği çok yakından tanırlar çünkü hep aynı nakarat başka birşey yok. Bide Songül hn. var çok meşhur hatta bu sitedeki şikayetleri de kendisi cevaplıyor kendisine bugun 5kez not bıraktım ve arayacağını söylediler ama bir kez bile arama nezaketinde bulunmadı. Hep ya meşgul ya yemekte ya dışarıda.
Bu mu sizin müşteri hizmeti anlayışınız diyorum. Yaptığınız iş ahlakının neresine sığıyor. Yaptığınız şeyin etik olmadığı gün gibi aşikar...
 
Arkadaşlar bunları tüketici koruma dernekleri mi yoksa başka bi yer miydi tam hatirlamıyorum ama şikayet ettiğiniz de sizin adınıza dava aciolar ve cok yuksek bi oranla genelde kazanılıo davalar. sakın hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin.Tv ' de bas bas bağiriolardı bize gelin die

bu yolla resmen bi sürü vatandaşimiz dolandırılıo.siz bişeyler yaparsarsanız en azından biras cesaretleri kırılır.
 
Bende acaba gerçekten kullanışlımı işe yarıyormu diye düşünüyordum.
Buradaki yazıları okuyunca düşünmekten bile vazgeçtim...
 
keske yarasaydı da her birimiz alıp rahat etseydik, öyle reklamındaki gibi keyifle ve huzurla ütü yapabilseydik.. Sağlık sorunları nedeniyle oturduğu yerden kalkamayan annelere alacaktım ben, astımlı kardeşimin yatağını dezenfekte edecektim.. Hayalkırıklığına uğramayayım tedbirli olmakta fayda var dedim, araştırdım. Sonuçlar da bunlar..
 
mrb arkadaşlar bende bir tobi yani homedrom mağduruyum.arızalı diye tobiyi geri yolladım ancak eylül ayından beri ne bana geri gönderiyolarlar ne de arayınca birşey diyorlar.her aradığımda bu hafta içi göndericez diyorlar başka bişey diyen yok.ürünü alırken telefonlara hemen cevap veriyorlar ama sormak için aradığımızda 20 dak müzik dinletiyorlar.ne yapıcağımı bilemiyorum.şikayet edeceğim ama o kdr çok mağdur varki cvp verirlermi bilmiyorum.bunlarla ilgili yasal yollara başvuranlar lütfen yazın ne yapmam gerektiğini..
 
zaten coook uzun zamandır reklamları falan donmuyor tv de farkındaysanız. bu da fı s cıktı yanı bırcogu gıbı..
 
merhaba arkadaşlar
tobi almayı düşünüyordum ve araştırmalarım sonucunda bu siteye üye oldum.şikayetler o kadar fazla ki kafam çok karıştı.bi memnunuz bi memnun değiliz diyorlar.ben tek derdim perde ütüleyebilmek.ütü masasında çok zor oluyor.tobiyle perdelerini astıktan sonra ütüleyen ve memnun olan var mı arkadşlar??alacağım ve çok kararsızım...
 
arkadaşlar aynı şekilde bende bu ütüyü reklamlarına aldanarak alan iade edeli 1.5 yıl olmasına rağmen paramı geri alamayn mağdurlardanım.defalerca aramama rağmen baştada arkadaşın anlattığı gibi yetkili diye tanıtılan her türlü oyalamayı her türlü ısrarla cevap istememe rağmen becerebilen daha doğrusu pişkin olan bu insanlar düpedüz dolandırıcılar..en son bana söyledikleri ise paraları olmadığı için ödeme yapamayacakları oldu.onlara bu güveni veren yani reklamlarla alakası bile olmayan bir malı satma cesaretinde bulunup üstelik iade dahilinde geri ödeme garantisini verip tamamen paranın üstüne yatmayı başarabilen batı gida isimli bu firmaya bu ticari ahlaksızlığı yapma cüret ve cesaretini veren sizce nedir?bunun cevabını sizlere bırakıyorum....
 
Arkadaşlar olayın mağdurlarından biri olarak tavsiyem homedromda satılan ne Tobi ütü,nede başka malların hiçbirinden almayın bulaşmayın reklamlarını bile izlemeyin.Tabiri caizse adamlar nitelikli dolandırıcı.2008de annemler sipariş etti anında yolladılar tabii snra ertesi gün geri yolladılar,sözleşmede 8gün içinde ürünün iade edilmesi halinde paramızı alabilecegimiz yazılıydı ancak o günden sonra paranın üstüne yatarak dolandırdılar.Dillerindede hep aynı masal "Şirket zor durumda efendim ödeme güçlüğü çekiyoruz ....'da paranız hesabınıza yatıcak".Bu arada Batı Gıda kapanmış görünüyor.Eğer Homedrom sayfasına bakarsınız dolandırıcılıklarına Kartal'da yer alan AVRASYA GENEL PAZARLAMA adında bir firmayla devam ettiklerini görürsünüz.Müşteri hizmetlerini yapan SENTEZ MÜŞTERİ HİZM. firmasıda tahminime göre işbirlikçileri hatta ta kendileri bile olabilir...Tabii eski adresleri olan PERPA gibi Kartal'da ki adreste yalan değilse..Gidip bakıcam.Perpadakine gittik kapı duvar 4 aydır gelmiyorlar sizidemi dolandırdılar denildi..Miktarı umrumda diil 238 diil 5 milyon olsa yine uğraşacağım ailem bugüne kadar unuttu gitti üstünde durmadılar bi süre sonra ama kendilerinin zeki,insanların aptal olmadığını,enayi yerine koyamicaklarını görmeleri lazım.Sakın hiçbirşey almayın HOMEDROM'dan!!
 
Back